TIPS & TRICKS
CREATIVE WINGS
Cum vor arata noile reclame in Instagram Stories?

Cand vine vorba de sectiunea de Stories – foarte putine lucruri pot opri Instagram-ul. Cu toate ca acest feature a fost lansat doar de 5 luni acesta beneficiaza deja de posibilitatea de a adauga link-uri, video-uri live si stickere.

Conform Instagram, sectiunea de Stories a ajuns deja la 150 de milioane de postari zilnice iar 1 din 5 primeste deja un mesaj direct de la urmatoritori. Mai mult de atat, conform datelor oferite de Instagram, 70% dintre utilizatori ajung sa urmareasca business-ul care comunica prin acest feature. Pentru a produce un avantaj din aceasta imensa oportunitate, Instagram Stories va implementa un sistem de reclama si statistici.

Reclame in Instagram Stories

Reclamele vor fi vizualizate in full screen. Pentru inceput, Instagramul a facut cateva parteneriate cu 30 de brand-uri – printre care Maybelline New York, Nike, Netflix, and Qantas – pentru a testa acest nou format de reclama audio-video de 15 secunde. Aceste tipuri de reclame vor putea fi folosite de business-uri pentru masura impactul si pentru a targeta mai precis audienta.

Airbnb este unul dintre brand-urile care folosesc Instagram Stories pentru a genera awareness catre produsele lor noi si o fac in felul urmator:

Statistici in Instagram Stories

Aceste statistici vor face parte integranta din sistemul de reclama pe Instagram. Conturile de business pe Instagram vor avea posibilitatea de a vizualiza statistici cu privire la: numar de afisari, vizualizari, contacte directe, click-uri. Aceste statistici vor ajuta brand-urile  sa creeze continut si reclame mult mai relevante pentru audientele lor.

Esti curios cum vor arata aceste statistici? Uite un scurt preview:

Conform Instagram, acest feature va ajunge la nivel global in doar cateva saptamani. Daca vrei sa fii printre primii care folosesc acest nou tip de reclame stii unde ne gasesti. Suntem la un click distanta.